sinakbs bence hiç anormal bir durum yok. Oğlumda hemen hemen böyleydi. Emiyordu, mama da veriyordum. Yetmiyordu sütüm. Aç mı kalacaktı yani? Sağlık ocağına aşıya kontrole her gittiğimde resmen kilosu ile zorbalanıyordum. Diyete sok, sebze yedir vs vs. Küçücük çocuğa neyin diyetini yaptırıcaz? Diş çıkarma, hastalık, yürüme, 1 yaş ayağı vs derken kilo alımı eskiye göre çok düşüyor. Hareketli olduğu için gidiyor yediği şey de zaten. Merak etme büyüdükçe kilosu dengeler. Ayrıca burda ek gıda olarak erken bulunmuş ama bende 4,5 aylıkken başladım tadımlara. 3 öğün yemek veriyormuşuz gibi lanse edilmiş yediği 1 çay kaşığı bir tadım, adı üstünde ek gıda :) hiç te pişman değilim erken başladığıma. Masaya yemeklere ilgisi vardı. Ağız şapırdatma, ağzını açma vs bende başlamıştım