Göz çevremde minik bi kızarıklıkla başladı büyüyüp pullanmaya başladı sonrasında doktora gittim ilaç ve krem kullandım geçti ,geçtiği için bırakmamla birlikte daha fazla yayılarak çıktı şuan saç derimin belli bi kısmında da mevcut.Aslında benim burun kenarlarım hep kurur ve kavlardı ben cildim ile alakalı sanıyordum ama bu da egzamaymış bilgim yoktu.Egzama rahatsızlığı olanlar nasıl ilerliyorsunuz.Ne artırıyor nelere dikkat etmem gerekli deneyimlerimizi aktarırsanız çok mutlu olurum