birbebis_ insanın evladının en ufak hareketine kalbinde kelebekler uçuşuyor. Böyle şeyleri genelde biz eşimle paylaşırız. Burada sizin duygunuza sizin duygunuzla karşılık verilmez. Herkesin çocuğu kendine bilmiş olduğu için başkasının çocuğu normal geliyor. Dünyanın farkında olmayan bir varlığı dünyaya getirip gelişimini gördükçe seviniyoruz :)
Ama en çok bilmiş benim kızım 😅😂😂😂
şaka yapıyorum ⚠️