AlymomS199 Kızlar 1 aylık bebeğim emerken aşırı şekilde kustu burnundan dahi geldi sonrasında azar azar kustu az zaman geçti tekrar emmek istedi ağladı emzirdim yine kustu şuan emmek için ağlıyor napmalıyım
izmirliannee AlymomS199 benimki de hep kusan bir bebek oldu alıştım canım fışkırarak kusmuyorsa korkma , meme mi veriyorsun mama mi , çok veriyorsan o da kusma yapar
Seide98 AlymomS199 benim de kızım kusardı çok. Dr ilac yazdı şimdi kusmıyo. Reflü ola bilir benimde kızımda reflü var.
Handecelik AlymomS199 eğer artarsa doktora gitmelisin, hastalanmış olabilir. çok sıvı kaybetmemesine dikkat edin
AlymomS199 Seide98 bebeklerin kusması normal sanırım ama aşırı çok kusmuştu burnundan geldi bi avuçtu merdeyse doktora gittik sabah şükür bişey.çıkmadıı
Aren AlymomS199 O zaman kafanıza takmayın kusması normal benim bebeğimde kusuyordu ek gıdadan sonra geçti fazlasını cikartiyor
AsyaAryaYigitmom AlymomS199 benim Kızım da 43 günlük sürekli kusuyor korkudan yatıramıyorum geçen gece kustu nefes alamadı Allah’tan ilk yardım kursuna gitmiştim yoksa kötü olabilirdi hala korkusunu atamadım acile gittik iyiki müdahale etmişsiniz dedi doktor reflü olabilir dedi raporlu mama verdi damla verdi deniyoruz şimdi
AsyaAryaYigitmom hilall89 reflü yatağında bile kusuyor maalesef gözümü ayıramıyorum uykusuzluktan gözlerim kan çanağına döndü