Hamileyken işten güçten fırsat bulamıyoruz diyenler ayda bir kere arayıp sormayanlar bebeğim doğduktan sonra her gün görüntülü aramaya başladılar bir de açmayınca beni eşime anneme şikayet ediyorlar. Henüz 11 günlük bebekle kimsenin telefonunu açmak zorunda değilim. Bu görüntülü arayangillere ne yapmak lazım 🫠 Siz doğumdan sonra nasıl bir tavır sergilemiştiniz