Benim kızım da 2,5 yaşında bende dün başladım dün neredeyse hiç yapmadı tuvalete hep altına yaptı sadece artık denk geldi herhalde kakasını yaptı tuvalete. Bugün sabah akşama kadar hiç sıkıntı yoktu ama akşam tüm çişini kakasını altına yaptı yine çişini de azcık tuvalete yaptı. Benim kinde sorun şu otursa yapıyor ama tuvalete yapmak istemiyorum diyor oturduğumuz için bormal de de hareketli bir çocuk ama oturup ıkınsa yada 2dk beklese hemen yapıyor bilmiyorum nasıl olacak çok zormuş gerçekten