durbakalim cici bebeleri tahini pekmezi eristesini makarnasını tarhanasını yulaf ununu irmiğini zeytinyağını hep ordan aldım. Yalnız bide bal kabaklı tarhana aldım çok iğrenç kokuyo tadıda çok kötü bence ama oğlum içmişti😅 genelde tüm ürünlerinden memnunum. Ama ben pankek harcı felan hiç almadım. Ruşeymli ürünleri de hiç almadım genelde sevmiyorlar. İlikli kemik suyunu ya file marketten alıyorum yada kendim ilik alıp haslıyorum. Yoğurdunu pastorize süt alıp kendim yapıyorum başka aklıma bir şey gelmedi ☺️