octaviablakee 8aylık bebeğime su içiremiyorum Her yolu denedim (kaşık,pipet,biberon) enjektörle zorla sıkınca anca içiyor onda da ağlıyor. İçmediği için de sürekli kabız oluyor bu durumu çözemiyorum. Tavsiyesi olan var mı?
tgcyi octaviablakee uzun bi sure oglum su icmedi ne kadar zorladiysam iciremedim doktora danistim bu durumu icer sabirli ol demisti, ne zaman yemek yemeye basladi ogunler cogaldi oglumda su icmeye basladi pipetli suluktan kendi kendine alistirma bardagini asla sevmedi zor geldi hepte akitti zaten
2_oglanannesi octaviablakee en gıdayı nasıl yiyor? Ek gıdası iyi değilse içmeyebilir öyle zorlamayın enjektörle su mu verilir yazık. Ben hastayken ilaç veriyorum üzülüyorum çocuğuma
trkl octaviablakee Allah muhabbet aşkıma 8 aylık bebeğim aynı durumdayız . Çözdünüz mü bu sorumu kurban olayım keçi boku gibi kakası . Kabız sürekli . Nefret ediyo niyeyse sudan. Zaten yemekte seçiyo 🥺🥺
octaviablakee trkl ayy biz çözdük gibi biraz. Philips avent suluk çok işe yaradı onunla içiyor yemekten sonra teklif edince. Zeytinyağı içirin birde mutlaka
trkl octaviablakee oda var denedim yapmıyo su girinci püskürtüyor . İnşallah düzelir . Gerçekten ebeveyn olmak kolay değilmiş 🥺