Kızlar oğlum 17 aylık olmak üzere doğduğu günden beri hep emzirerek uyuttum gece boyu da hep emip uykuya devam ederdi ne yalan söyleyeyim işime de geliyordu evet zor ama en azından uyuyordu bende dinlenmiş oluyordum 14 gündür falan gündüz emzirmeyi kestim 7 gündür de gece emzirmeyi tamamen kestim ama gelin görün ki asla unutmuyor gece uyanınca yine emmek istiyor piş piş yapıyorum gezdiriyorum sallıyorum zor bela uykuya dönüyor yine de emmek için ağlıyor gündüz bazen acıkınca kucağıma çıkıp yine emmek istiyor asla tamamen unutmuyor bu süreç bizde mi bu kadar uzun sürdü yoksa alışkanlık olduğu için mi emmek istiyor acaba