kayabahce çok geçmiş olsun ben de bian çoçuğumu kaldırırken tutuldum ağrı kesici kas gevşetici iğneler vuruldum hafif rahatlattı ama hareketim kısıtlıydı beyin sinir cerrahisi fizik tedavi doktoruna gittim patlamış dediler ameliyat dediler ama ben fizik tedavi denedim 15 gün boyunca gittim sonra oturduğum yerde bi amca vardı 2 defa masaja gittim fizyoterapistti iyi geldi şükürler olsun 4 5 aydır iyiyim öncesinde ayakt 2 sün duramıyordum Allahım yardımcın olsun çok zor ağrı kesici kullan kremle masaj şeklinde uygula sıcak tut havlu falan sar biraz rahatlatırsın ama maalesef tamamen zor