Kızlar 3 ay 10 günlük oğlum ishal oldu adone virüs çok önemli değil geçici dedi doktor ama gece uykusunda devamlı gaz çıkartır gibi kaka yapıyor yara olur taşar diye her seferinde değiştiriyorum uyku haram oldu o da yazık ıkınıyor uykusunda yavrucuğum sonunda pes edip uyanıyor emziriyorum felan zaten az uyuyordu şimdi bi de bölük pörçük uyuyor var mı bu ishale bi çözüm muz ye dediler yiyorum ama faydasını görmedim