Oğlum 3 ay 26 günlük yani 4 aylık olacak ama son 2 haftadır her mama içtiğinde kusuyor, (2 haftadır 4. Ay atağı yaşıyoruz) fazla da vermiyorum hala 2. 3. Ayında içtiği gibi 120 cc veriyorum, aptamil kullanıyorum yeni mamalarda da oluyor maalesef sizcw bir doktora göstermeli miyim? Kusma dışında başka sıkıntısı yok ama normalde kusan bir bebek değildi o yüzden bize tuhaf geliyor