Kızlar daha önce de defalarca post açtım. 29 haftalık doğum yaptım. Bebeğim 2 buçuk ay kuvezde kaldı. İki aydır da yanımda şuan düzeltilmiş 2 aylık. Ama ben 4 buçuk aydır sütümü sagiyorum. Eve gelince sağım düzeni bozuldu haliyle. Günde sekiz sağım yapıyordum 6 ya düştü. Sütüm de sabır kaldı artmadı. Beni emiyor ama tam bitiremiyor çünkü damak yüksekliği var. Ben de sağarak veriyorum. Her sağımda 60ml çıkıyor iki göğüs. Yetmiyor mama da veriyorum. Bazen gogsumu boşalttığı da oluyor. Söyler misiniz nasıl artacak bu süt? Neler yapmalıyım.? Sizin sağım düzeniniz nasıl? Nasıl arttırdiniz? Ben şuan her yolu deniyorum. Bestlak damla, laktamax, çok su içmek, vitamin takviyesi vs