Merhaba, oğlum 4 yaşında , kreşten adenovirüs kapmış, 1 haftadır neler çekiyoruz bir biz bir Allah biliyor, yıprandık artık ailecek,düşmeyen dirençli ateş, titreme atakları, eklem ağrıları, geçmiyor bitmiyor,, 3 kere test yaptılar farklı doktorlar influenza değil, adenovirüs çıkıyor, ve tedavisi yok yan i şöyle aşısı yok ilacı yok, kendi kendine geçmesini beklememiz gerekiyormuş, sıvı alımı iyi istah yeterli düzeyde, hafif ishali var, reflor ile probiyotiklerle destekliyorum, ama yok 1.haftadır yüksek ateş ve 4 saatte bir dönüşümü calpol pedifen veriyoruz , onun yanında ceftinex kullanıyoruz, kanlarına bakıldı, idrar bakıldı yok birşey yok. Ne zaman bitecek bu hastalık, geçirenler yardımcı olbilir mi? Önerileriniz nelerdir yardımcı olun lütfen