kurtogluikra57 1 aylik bebegim var emerken cok nefessiz kaliyor normalmj endiseleniyorum bilen biri yardimci olabilirmi
forumungurmesi Neden nefessiz kalıyor hızlı emdiği için mi, sütünüz çok fazla ve hızlı geldiği için mi yoksa burnu tıkalı olduğu için mi?
kurtogluikra57 forumungurmesi sutum cok evet kucuk oldugu icin bebegim ondanmi kesiliyor nefesi diye dudunuyorun
edanurdefneada kurtogluikra57 bebeğinin kafası yana dönük olması lazım her burun deliğine 1-2 cc serum fizyolojik uygula. Belki süt akışında hızlı geliyo olabilir emerken yorulur nefessiz kalabilir
forumungurmesi kurtogluikra57 süt akışı fazla olduğu için muhtemelen, elinizle memeyi hafif c yaparak. Arkaya yaslanarak emzirin. Bir de emzirme öncesi hafif elle sağım yapıp sulu sütü biraz boşaltın. Yağlı ve yoğun kısmı alırken tıkanmaz bebeğiniz.
edanurdefneada kurtogluikra57 bende ilk başta çok korkuyordum eşimle beraber yapıyorduk ama alıştım şimdi tek yapıyorum. Sende yaparsın merak etme