Arkadaşlar oğlum 8 buçuk aylık geçen pazardan beri sma dan aptamil presyneo ya geçmiştik. Önce kokulu kına yeşili kaka yaptı birkaç gün, dünden beri de taş gibi semsert kaka yapıyor anlamadım ek gıdadan mı mamadan mı. Sizce mamayı sma ya döneyim mi tekrar? Devam eden var mı