seher178 bozdemirgizem artık kabullendim zor zamanlarimi atlattım öyle olsa bile alıştım artık sanırım
[silindi] seher178 anladım taramalar zaten ihtimal belirtiyor o ihtimal de çıkabilir hazırlıklı olun diye ama gelişim geriliği zaten bir sorun var olduğunu göstermiş sanırım ama anne yüreği kabullenmiyor 😞yavrum melek gibi o kadar tatlı ki ne denebilir bilmiyorum.
minemy709 seher178 benziyor canım ama lütfen endişelenme bu durum kötü yada korkulacak bir durum degil
Gul-42 seher178 ben hıc benzemedım sen yada esının gozlerı nasıl dusuk cekıkmı sen bırdaha mı hamılesın bebegın cok kucuk yorumlarda oyle yazmısın anladıgım kadarıyla
seher178 Gul-42 oglumunda gözleri cekikti dogdugunfa ama tek problem göz değil başka şeyleri de benzettiler ilk oğlum kucun bir buçuk yaşında yeni doğum yaptım ikincide
hindilisalam Ben hiç benzetemedim maşallah Allahım esirgesin çok minnoş🥲🥰 Allah nazarlardan korusun inşallah düşündüğünüz gibi olmaz olduysa da Rabbim size bir melek göndermiş demektir 🥲
seher178 hindilisalam oda canımdan bir parça onun yanında hiç down gibi hissetmiyorum ama öyle olduğunu biliyorum
Aysun2112 seher178 belli olmaz ama gerçekten hiç benzemiyor. Doktorlar ne diyor. Benzemiyo diyen yokmu