15 aylık oluyor kuzucuklarım kv ile altlı üstlü otururken yemekleri o yapardı orda yer inerdik meme kanseriydi ameliyattan sonra Dr asla ağır kaldırmaması gerektiğini söyledi o yüzden bebişlere bakma konusunda çok yardımcı olmadı ama yemekte büyük yüktü benim için 😂 taşındık herşey bende şimdi haftasınları kp ile birlikte gelip bakarlar ben dışarı çıkarım bugünde çağırdım bir haftalık enerji depolamam için önce kendime vakit ayırmam lazım