Kızlar şuan elimdeki telefon android 5 6 senedir elimde yurtdışı olduğu için birçok uygulamaya girmiyor modeli de eskidi artık sağlamlığına sağlam ama modeli düştü artık ekranı da sağolsun oğlum kenarını çatlattı elimde birkaç altınım var bozup yeni telefon almak istiyorum eşimin şuan kredi borcu var alamaz altınlarımi bozup alsam mı 3 tane çeyreğim var