nilayyy09 doğum yaptığım hastanenin çocuk doktoru bize özel aşıların olduğu bir liste vermişti. Yaptırıp yaptırmamak size kalmış ama ben yaptırmanızı öneririm demişti ve hangilerini hangi ay yaptırmamız gerektiğini işaretlemişti. Oğlum 2024 doğumlu, devletin aşı takvimi o zamandan bu zamana değişmişti. En son 2 gün önce gittik 13.ay özel aşısının son dozu vardı. Eğer 2.ay aşılarını soruyorsanız devlet aşıları şu şekilde olması lazım; BCG,KPA, DaBT-İPA-HİP-HepB şeklinde 3 aşı var. Bu arada özel aşıları sağlık ocakları da yapıyor. Siz aşıyı eczaneden temin edip, sağlık ocağında ebeye yaptırabiliyorsunuz.