Evet o ayda bizimde öyleydi 11. Ayda düzeldi. Atak diyorlar gelişim vs diyorlar, olabilir. Kalkıyordu 2-3 saat uyumuyordu uykusunu almış bir şekilde ama ben kesinlikle odadan çıkarıp ışığı açmıyordum oyun vs kesinlikle yok. Kucağımda emzik verip pışpışlıyordum. Artık sinirden kendimi dövüyordum ama şükür geçti, biraz sabır istiyor.