mavi_123 öyle düşünmeyin sütüm geliyor gelecek diyin kendinize motiveniz olsun benim sütüm baya kesilmişti çünkü bebeğim 10 gün küvezde kaldı bu süreçte ilk 2 gün sütüm az gelmişti ama gelmeye devam edicekti ben stres yaptım ailevi nedenlerden dolayı etkilendim sütüm baya azaldı 3 aydan sonra mamayla devam ettim 23 aylık şuan sabah ve gece mama yiiyor ek gıda da yiyor boyu kilosu normal zaten , bol bol emzirmek gerekiyor ama sizinde güzel yiyip içmeniz lazım dut kaynatın bol bol hurma yiyin daha da Artar Allahın izniyle birde gerçekten fırsat buldukça uyuyun