Elif337798 kendi kendine sökmeyi öneriyor doktorlar. Bisolnatur bir tık rahatlatıyor. Buharda veriyorsanız ekstra bir şey vermeyin bence. Biz de atlattık salgını 1 ay olacak neredeyse balgam yeni bitti diyebilirim. Hatta bir ara kusma yaşadık olsun ben severim kusmayı bir şekilde atıyor işte dedi doktor bize.
Oda serin vücut sıcak, göğüse zeytinyağı, ayak altına iyotlu batikon öksürüğü rahatlatıyor. Bunları da doktorumuz önerdi
Geçmiş olsun 🌸