Biz planlı cocuk düşündük ama 8 ay çocuğum olmadi. Doktora gittiğimde saglik sorunun yok ama d vitaminin eksik ve folik asite önden basla demisti. Bende ikisini kullandim 1 ay geçmeden hamile kaldım. Geçen hafta da dahiliyeye gittim genel bi kontrol yaptırayım diye ve d vitamini ile folik asit eksikligi cikti. Şimdi yine hem d vitamini hemde folik asit kullaniyorum. Esimde dalga geçmeye basladi yoksa cocuk mu istiyorsun diye 😂 dedim ki Allah olmayana versin eve canlı çiçek alsan bile ona bile bakamam o yuzden sakın baska bir sey dusunme dedim. Korunuyoruz ama içimde ya yine bi yanlışlık olurda vu vitaminler yüzünden hamile kalır mıyım diye saçma korku geldi. Prezervatif+geri çekilme yöntemi kullanıyoruz. Sadece geri çekilmeye hayatta güvenmem.