4 ay 16 günlük kız bebeğim var. 15 gündür 4. Ay atağına mı girdi ne oldu bilmiyorum çocuk uyumuyor direniyor ne gece ne gündüz bitmiş bir haldeyim. Gündüz en fazla 2 saat zorla gece de 2 saatte bir ya da saat başı uyanıyor ne gecem kaldı ne gündüzüm bu geçiçi bir süreç mi yoksa hep böyle mi gidiyor😩 çocuk öncesinde gayet uyuyordu uyanıyordu beslenip biraz oynayıp uyuyordu şimdi huysuz hbir şeyden tatmin olmuyor sürekli ağlıyor kucak istiyor ne yapacağımı şaşırdım bunalıma girdim resmen benim gibi olanlar var mı çözüm önerileriniz bu dönemi nasıl atlattınız acaba?