Myneymis bebeğim başından beri zordu kuvöz süreci oldu tek göğsümü tuttu diğerini ancak 1 buçuk ay sonra tutturdum oda öyle acıyla emiyordu ki bebeğimin ağzı kan doluyordu ben zangır zangır titriyordum emzirirken öyle böyle değil 4 aylık olduktan sonra ağrısı geçti ama oldum olası ucunu tutup emiyor 2 aylıktan beri ısırıyor çekiştiriyor asla vazgeçmedi gaz sancılarından bize miras şu an 9 aylık bu arada hiperlaktasyon yaşadığım halde kilo alımı 800 gr üstüne çıkmadı bunun da zorbalığını yaşadım süt arttırma yaptım haftada bir 40 derece ateşle süt kanallarım tıkandı memelerimi boşaltmadı süt çok geldi Allah Allaaaah cidden daha da yazarım bir sürü yani tam bir yılan hikayesi gittiği yere kadar emzireceğim ama bakalım 9 aylık şu an saat başı emmek istiyor gece 3 aylıktan beri de beraber yatıyorum bu yüzden çok şükür kazasız belasız geldik bu günlere