linakusunannesii Merhaba kızlar 27 günlük kızım var takviye olark mama verıyorum 60 cc ama doymuyor sanki beni de emmek istiyor bazen szce 60 cc yetmıyor mu . Takviyeyi sadece geceleri 1 kere verıyorum bu ara da
[silindi] linakusunannesii takviyeye hiç bulaşma. Sütünü sağ attır.tutumlu anneden medela süt pompası al. Sıfır almana gerek yok.cogu sütünü artırmak için kullanan anneler. Mama meme reddi emme güçlüğü gibi sorunları getirir. Yeni annesin. Ben meme reddi yaşıyorum.bebeklerin kafaları karışıyor. Biberonu hayatından çıkar. Meme vermek çok güzel bir his. Ve çok kolay.
Kbraa34 linakusunannesii 1 aylık için 60 cc çok sanki. Size ihtıyacı olduğu için emmek ister. Kilosu iyiyse doktor tavsiyesi değilse sadece emzirin bence çünkü sizi istiyor karnı aç olduğu için emmiyor çoğu zaman.
linakusunannesii [silindi] sutum var cok sukur zaman zaman o uyurken sagıp verıyorum bıle . Sut sagma makınem var