mrvasya mavi ağız ve dişte aylin hanım var cok memnunuz iki yıldır oraya gidiyoruz benim kızımda öyleydi her cocuk gibi korkuyorlar tabi ki anestezili yaptırdık sonrasında gereken işlemleri ikna ederek kolayca yaptı fiyat olarak güncel bilmiyorum bi aya gidicez bizde muayene ücreti 600 falandı o civar