Bebeğimi uyutmak için beyaz gürültü ve pış pış sesi açıyorum fakat çevremdeki insanlar özellikle eski insanlar büyükler felan bunun zararlı olduğunu bağımlılık yaptığını ilerde bebeğimin büyüdüğünde bile bu sesler olmadan uyuyamayacagini söylüyorlar sizce doğrumu olabilir mi böyle bişey fikirleriniz neler