aysed12 Merhabalar oğlum 6.5 aylık ek gıdaya geçtiğimizden beri kabızlık sorunu var, öncesinde hiç olmamıştı 4 günün üstüne bugün cok az az ve gürültülü yaptı ama hala çok ıkınıyor uykusunda bile napmam gerekiyorr var mı önerileriniz?
simseklivekalpli aysed12 yaptiklarinizin içine hafif zeytinyağı katabilirsiniz ek gıdaya yeni geçince bağırsaklar alışana kadar tepki veriyor
selambennsid aysed12 yediklerine zeytinyağı damlatıyorum mutlaka. Birde yapmıyorsa elma veriyorum o iyi geliyor. Yediği şeylerin ardından da suda veriyorum
mejsa aysed12 günde 2 çay kaşığı hindistan cevizi yağı verebilirsiniz hem kabızlığına iyi gelir hem bağırsak duvarlarını iyileştirir instagramda hastalanmayançocuk sayfasına bakabilirsiniz bununla ilgili de önerileri var keçi pisliği tarzında değilse çok endişe etmeyin sadece kronikleşmemesi için önlem almak gerekiyor acıdığını hissettiklerinde artık tutmaya başlıyormuş bebekler gün kurusu alıp bu tadım fileleri oluyor ya adı ne bilmiyorum anladınız siz beni onun içine koyun kendisi emsin biraz varsa karnında daha çıkarır Allahın izniyle ama kuru kaysı değil gün kurusu sarı olanda kükürt var kahverengi olacak
aysed12 simseklivekalpli zeytinyag katinca yemiyor bende yedirdikten sonra bi çay kaşığı veriyorum genelde
afirell Her yediğine zeytinyağ damlatıyorum ben ha bide bazen yapmadığı oluyor hemen elma ya da armut rendeliyorum veya meyve püresine koyuyorum bir kaç saate yapıyor mutlaka deneyin faydası oluyor veya avokado
Eminekybyneren umaysena hangi probiyotik Damla iyi geliyor bu küçük yaş gruplarında benim kızım da sürekli kabız oluyor ve rahatsız ediyor kabız olduğu için emmek istemiyor haliyle