35aa anne sütü alan bebekler 10 güne kadar normal sayılır biriktirip yapıyorlar çünkü ayrıca bağırsaklarıda gelişiyor çok normal oğlum 10 günde bir yapardı kızım da 14. Günü gördüm sonra 7 günde bir oldu şuan 5.5 aylık son zamanlarda düzeldi günlük bir kere yapıyor. Eğer kakası sıvıysa korkma uyarı verme kendi yapsın. Sen karnına bol bol masaj yapıp gaz çıkarmasını sağla