ozgenur001 daha küçük annesi, yavaş yavaş düzene girecek merak etme. Perde kullanıp kullanmaman önemli değil çünkü daha gece gündüz kavramını bilmiyor :) uykusuzluk çok zor ama göreceksin şıp diye kesilecek. Benim oğlum da öyleydi. Yenidoğan döneminde bile sevmedi uyumayı. Gece 2 den önce uyumazdı. 3.ayından sonra yavaş yavaş saatleri geriye çektik. 4,5 aylıktı ben zaten uyku rutini oluşturdum ve şuan 13 aylık maşallahı var. Büyüdükçe etrafa olan ilgisi artacak, daha fazla aktivite yapacak ve daha çok yorulacak. Biraz sabır 🌸