Zeytinpekmez mgkurt bn nagihan hocaya gitmiştim çok aşırı kalabalık oluyor çok tercih edilen bir doktor. Bundan dolayı ilgisi az oluyo o açıdan bi buruktum açıkçası. Sezeryan doğum yaptım eli o kadar iyiymişki çok çabuk atlattım kesi izi bile çok çok az kaldı.
eddm mgkurt pek sevmezler burcu hocayı ama ben sevmiştim evet çok somurtgan, sessiz, sen sormadıkça söylemiyor asla ama benim doğumum çok rahat geçmişti.
Kuzucukhanim1289 mgkurt postunuz üste kalsın acaba çocuk endokrin için orda önerebileceğiniz bir doktor var mı Medipol mega da❤️ giden bilen yazsın lütfen 🥰🥰🥰
arelim1905 mgkurt Huriye hoca 😍😍 çok tatlı ve işinde çok iyi ne doğum esnasında ne sonrasında hiç bir ağrı yaşamadım.
mrsxbrl Duygu ışıl gencere doğum yaptım yoğun ama çok tatlı detaycı bir doktor. Yine hamile olsam ona giderim
MayaliHamur Orada ayfer özbeğe takipliydim ve çok memnundum zorunlu izne çıktığında önerdiği doktorlardan burcu hanıma gittim ondanda memnun kaldım 40 haftayı geçince burcu hanım da sezeryan oldum ve hiç bir şey hissetmedim yani çok çabuk toparladım