ebrusafura Kızlar kızım 14 aylık 7 haftalık hamileyim artık sütten kesmek istiyorum neler yapabilirim siyah bant yapıştırdım çok korktu anneden diksinme olur diye kaynanam çıkattırdı başka seçenegi olan varmı ☹️☹️
mamacitaa_ ebrusafura ay hayırla kucağınıza alın inşallah 🙏🏻 sabir tası sürdüm ben yeni kestim memeden ben de. Kıyamam daha küçük de 🥹
mavisu01 ebrusafura azaltarak kesmeye deneyin ilk gündüz deneyin gün içerisinde dörtse üçe düşürün sonra tamamen kesin gündüz gece de aynı şekilde deneyin bence bebek için en sağlıklısı bu başka bir şeyler oylamaya deneyin her istediğinde ilgisi başka bir yere çekin
ebrusafura mamacitaa_ evet biliyorum ama benim hamilelik biraz riskli kızımda hep kuçagıma gelmek istiyor nasıl yaptınız nasıl kestiniz bu arada teşekkür ederim kaç gün sürdü🥲
mamacitaa_ ebrusafura anladım. Yine iyi içmiş 😍 ben sabir tası sürdüm gördüğü gibi ağladı bir daha yanaşmadı 1 hafta oldu ama hala çok istiyor agliyo da ara ara. Çok zor dugusal bir süreç ama Allah yardım ediyor