Herkese iyi akşamlar
Oğlum 18 aylık emiyor özellikle geceleri 10 kere uyansa her defasında emmek istiyor.Sorum şu inanılmaz dişim ağrıyor doktor apranax fort verdi emzirdiğimi söyledim içebilirsin dedi ama pek güvenemedim var mı bilgisi olan içsem bir sıkıntı olur mu bebeğim için