aysegulsakman belki atak haftasi olabilir yeni yeni alisiyo bu düzene büyük ihtimalle ben sabah olduğunda oerdeleri acar ozellikle o ışığı gosterirdim sabah ildu günaydın derdim konsuurdum öğle uykusunu hafif los ortamda yapardım gece uykusuna karanlik veya cok az bi işik ile geçirirdim sadexe geve lldu artık uyuyoruz diyio ninniler vs öyle öyle yavas yavas alışmıştı ve cok konusmuyordum geve uyku arasinda uyansa bile pis pis dışında bir sey demiyordum