Mmago 1 cc yaptırmıştım. Uyuşturucu bi krem sürmüşlerdi iğne giriş çıkışlarını hissediyosunuz ama acı olmuyor. Krem etkisini yitirmeye başlayınca acı hissettim tekrar sürüp bekleyip devam ettiler işleme. İşlem sırası iyide sonrasındaki 3-4 gün plan yapmayın derim. Çok fazla şiş ve ödem oluyo 😅