1tosbikinannesiyim Onu geçtim belirti uymuyor dedi. Geniz akıntısı var dedi. Evet zaten uzun zamandır burnu tıkalı. Ben biliyorum antbyotık geçirir. Yarın özelemi götürsem bilemedim orda sevdiğim Dr var kendinden emin antbyotık yazmasa bile, sadece ağrı kesici ile geçicek diyor ve geçiyor. Yani gereksiz yazmıyor.