Nesliiiiii 1tosbikinannesiyim benim de 90 kayıptı bir haftada 60 a anca inmiş. Doktor yetersiz gibi dedi. Kortizon, iğne, hiperbarik devam ediyor. Sanki dün biraz daha geldi duymam. Ama robot sesi gibi, ya da hoparlöre bir şey kaçmış gibi duyuyorum.
Nesliiiiii 1tosbikinannesiyim gerçekten çok zor haklısınıız. Tedavisi tam olmayan, nedeni bilinmeyen bir durum yaşadığımız. Öldürmüyor ama süründürüyor.
1tosbikinannesiyim Nesliiiiii sorma cnm benim bebeğim emiyordu ben ilaç tedavisi uygulamadım zaten doktorum kulak içi kortizon hani bunun için yeterli olacağını söylemişti ikisi beraber olursa daha iyi olur dedi ama hani çok da farklı olmaz sonuçta dedi ben o yüzden ilaç tedavisini kullanmadım benim artım şeyi ben hani kulakta bu olayı yaşadıktan bir 10 saat sonra falan ilk iğnemi vurdurmuştum hani ben çok çabuk hastaneye gittim belki benim o etkilemiştir sonucu
emrzynp Nesliiiiii merhaba bende hiperbarik tedavi alacağım ücreti ne kadar Sgk karşılıyor mu bugün kortizon iğnesinin ikincisini oldum 42 db duyuyorum