merhaba sevgili anneler,
bebeğim bir haftadır grip yavaş yavaş toparlanmaya başladı ama şimdide burnunda kuruluk olduğunu hissediyorum. uykuda nefes alırken çok zorlanıyor. sümüklü bi ses değil daha kuru bir sesle hırlıyor burnu resmen.
burnunu açıyorum uyumadan nazalnem damlatıyorum buna rağmen burnu kuru. bu yüzden uykudan uyanıyor devamlı,odanın nemi 53 ne yapmam gerekiyor