cakebabe Bi anda kesmek sizi zorlar ama bebeğinizi daha çok zorlar. Yazık değil mi o kuzucuğa 🥹 21-22 aylıkken emme konusunda zirveyi yaşadık. Günde 30 kere belki daha fazla emiyordu. Uykuya da hep memeyle geçiyordu o yüzden gece çok sık uyanıyordu. Daha sonra kendi kendine gündüz ve gece emmeyi yavaş yavaş azalttı( 8-9 kere falan emmeye başladı)Memeden kesme zamanı da geldiği için ilk önce uyurken memesiz uyutmaya alıştırdım. Tabiki kolay olmadı krize girip 1 saat ağladığı zamanlar oldu sonrasında bu krizlerin süresi azaldı. Bu süreç 10 gün falan sürdü. Krize girdiği zamanlar hiç bişey yapmıyordum çünkü konuşmak, sarılmak, dikkatini dağıtmak vs. işe yaramıyordu kendisine dokundurmak istemiyordu o yüzden yanında bekleyip sadece geçmesini bekledim. Kriz bitince gelip canım annem diyerek sarılıp uyuyordu ve her seferinde annecim artık büyüdün yavaş yavaş emmeyi bırakıcaz vs. dedim. Şimdi de kolunu, bacağını falan kaşıtıyor. Yatakta sağa sola dönüyo ya da sarılıyor ve o şekilde uyuyor. Sonra da gece emmesini azalttım .Hala daha memeden kesme sürecindeyim 2 yaşına yeni girdi. Size de yavaş yavaş azaltmanızı öneririm. Bir de yapay zekadan da öneri aldım nasıl ilerlemem gerektiğiyle ilgili kafama takılanları ona sordum ve kendimce bir yol çizdim .İnanın yalnız değilsiniz ve geçecek. Ben de sizinle aynı yollardan geçtim. Sadece biraz sabır🌸