Kızım 7 aylık 70 kg doğuma gittim 21 gün yoğun bakım da kaldı o süreçte hem psikolojik olarak hemde süt olsun diye sürekli yedim şuan da diyet yapayım yada az yiyeyim bugün diyorum açlıktan titriyorum yemedigim zaman şuan 96 kg olmuşum nasıl önüne geçeceğim ben bu durumun