Benim çocuğum anaokuluna gidiyor ve orada sevdiği, hep onunla oynadığı bir arkadaşı var. Ama bu arkadaşıyla oynamak isteyen başka çocuklar da oluyor. Popüler biri🤣 Neyse. Bugün bana arkadaşının onunla oynamadığını, ona hayır dediklerini ve kendi aralarında oynadıklarını söyledi. Başka arkadaşınla oynayabilirsin dediğimde ama ben onunla oynamak istiyorum diye cevap verdi. Şimdi böyle bir durum ne yapmak gerekir, nasıl yönlendirmek gerekir. Yaşamış olan var mı?