kubrrakeles doğumdan 5 ay sonra regl oldum eski düzenimdeki gibi oldu bitti fakat 2. ye olmadım hala bu tarz düdzensizlikler olur mu? sizin hemen düzene girdi mi
grkm24 kubrrakeles oluyor canım bende 6 ay sonra olmuştum . bazen geçilebiliyor geçen ay 20 gün geçti en son doktora gittim emziriyorsan emziren annelerde hormonlardan dolayı düzensizlik oluyormuş