prp2727 civil den ahşap beşik almıştık 60×120 cm kızım 3.5 yaşında hala onu kullanıyoruz. Yaza evimizi değiştireceğiz inşallah, o zaman oda yapacağım. O zamana kadar sığar.
2 kademeli, sallanıyor. Gerçi kızım hiç sallanmak istemedi kullanmadık sabitleme aparatı ile sabitledik. Ama önerim o boyutta bir tarafı açılan inen bir model almanız olur. Bir dönem kızım bizim yatakta uyuyordu ben yerine koyuyordum zor oluyordu.