16 aylık bir erkek bebeğin annesiyim çalışıyordum hamile olduğumda işimden ayrıldım ve çocuğumla sadece ben ilgilendim uykusu altını alma uyutma yedirme içirme oyun oynama babamızakşam işten gelince çok az oynar sonra ben uyuturum ama bebeğim bana tepki vermiyor ama babası işe giderken bir yere giderken arkasından ağlar gelince sarılır ama ben şimdiye kadar bir yere gitmedim ama geçen bir yere gittim el salladı arkamdan ağlamadı sonra geldim sarılmadı gözü görmedi beni çok üzüldüm beni sevmiyor mu acaba diye neden bana tepki vermiyor diye sonra yalandan be diyorum diyorum yineaynı babaanne ve dedeye biletepki var bana yok beni gözü görmüyor gibi sadece hasta ise ben 😔😔😔 normal mi? Eşim seni cepte görüyor diyor ama ben berbat hissediyorum anneliği mi beceremiyorum diye acaba bebeğim yemeyen bebek yedirmek istediğim için ilaçları ben veriyorum o yüzden mi kısaca sevmediği şeyleri ben yapıyorum altını aldırmak da istemiyor bu aylarda zorla alıyorum 😔 bunlardan mı diyorum böyle olan oldu mu içinizde sevgili anneler 🫶🏻