Rabiayyy aşı ateşi o kadar fazla olmaz diye biliyorum ılık bir duş aldırabilirsiniz DRum bana öyle demişti 15 dk kadar suda kalacak çıktıktan bi 5 dk sonra falan ince giydir diye birde ılık kompres yapabilirsiniz baktınız düşmüyor kesinlikle hastaneye gitmelisiniz