Poncikkkk kilosu gayet iyi 3 ayliksa .Aglamasinin pek çok nedeni olabilir ,gaz ,cisli bez ,kabızlık ,açlık ,üşüyor olabilir ya da çok sıcaktır ,kucak istiyor olabilir ,vücudunu kontrol edin bir yerleri agriyor olabilir. Emziriyorsanız aç kaldığını düşünüyorsanız fırsat buldukça emzirin. Herkesin dediği gibi cisli bez sayısıda önemli bazı çocuklar çok iyi beslense kilo almıyor zaten her ay 1 veya 2. Kilo alabilir