Poncikkkk benim kızım da üç aylık geçen hafta emmek istememe sorunu yaşadık. Gece hiç kalkmaz kızım sabah da emmek istemedi. Ben zorladıkça o direndi gün içinde de . Ben mama verecektim annem açlıktan bi şey olmaz saçmalama falan dedi. Hafta başı dr gittik orda da annem öyle demese mama verecektim diye dr da bahsettim asla verme kilo alması iyi dedi. Neden ikisi de asla dedi çünkü mamaya alışırsa ordan ister çocuk da daha kolay beslenebileceği için. Bebeğiniz neredeyse her ay bi kilo almış kilo alımı gayet iyi.
Doğumdan sonra göğüsler ilk zaman balon gibi oluyor sonra yumuşuyor ya ben de kendi içimde sütüm gitti yetmicek mi diye dertleniyordum çok fazla . Sonra kızım emdikten sonra var mı hala süt diye mememi kontrol ettim hep kahverengi dış çemberin dışından sıktım sızıntı olarak süt geliyor. Dert etmemek elde değil ama stres olmamaya çaba gösterin. Belki yarın sorun yaşasam yine aklıma mama mı versem diye gelecek ama emzirme imkanımız varsa emzirmek hem onun hem sizin için daha iyi diye düşünüyorum.
Geçenlerde bir söz duymuştum insanlar dışında hiçbir memeli yavrusunu ne kadar beslediğini merak etmez diye gerçekten o kadar doğru ki.
Her bebeğin emme tarzı farklı emişi farklı memeden süt akım şekli farklı sadece gazına özen gösterin gerisi zaten yaratılışımızın getirisi :)