Merhaba anneler😊 Kızım 5,5 aylık ikinci çocuğum. Başlıktan da anlaşılacağı üzere ek gıdaya alıştıramayacakmışım gibi hissediyorum ilk çocuğumda da sıkıntı yaşadım şu an 6 yaşına yaklaştı hâlâ yemek seçer, ağzında tutar bazen, çok az yer vs. Şimdiki bebeğime de az az tadıma başladım ama yutma refleksi gelişmemiş midir bilmem her verdiğimi geri çıkarıyor yutmaya gram hevesi yok. Şunu yaparsan alışır, çıkarmaz, istekli olur gibi önerileriniz varsa alırım, teşekkür ederim şimdiden😊